Sömnlösa natt..



Ja, nu kan jag väl säga godmorgon iaf, för ja nu är det ju morgon! Tror ni jag lyckades somna igår då? Nej, det gjorde jag inte! Jag har varit vaken hela natten och bara vridit och vänt på mig och sitirrat i taket och lyssnat på johan när han snarkade.. När Johan skulle upp och jobba klockan fem var hade jag fortfarande inte lyckats somna. nej men sen gav jag upp. känner mej inte direkt trött nu heller så antingen kommer jag att somna under dagen eller så däckar jag tidigt ikväll. hah, eller så blir det ännu en sömnlös natt.. Då blir det lökarbesök och krav på sömntabletter!! ;)

Idag ska jag träffa ankiie när hon läst lite teori :) najsnajs! :D solen är framme idag men men det är ganska mkt moln, lite trök men så kande vara iaf.. :)
får se om man får någon sol på sej idag då och om man kanske får sej ett dopp i det blå också. det återstår att se, men jag tkr det verkar bli ganska segt och tråkigt väder idag! hm.
Ikväll sover jag i j.fors för mamma ska ha tanter här på mat och dricka tequila, hahahah så blir det inte nådigt så då drar jag hemmifrån! Men först ska jag hinna med att träffa ankie och kanske malin också :D ankie kanske också kommer till forsen idag, vem vet :)

Nej nu ska jag göra en mumsig sommarfrukost och sätta mig bland molnen och solen ;) Hadet bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0