Suck..



Att det ska vara så satans svårt.. Fick iaf godkänt på EU provt vilket känns grymt skönt, men denna veckan kommer att ta kol på mej totalt. det lovar jag..
va in till gävle med mallan idag :D massa najs, handlade lite kläder. en t-shirt, ett par brallor och en halv klänning eller va man ska kalla det? hah. får se om den kanske blir att ha på skolavslutningen, kanske för jag har inget annat. inget spec men vafan. just nu känns skolavslutningen varken viktig eller rolig. bara väldigt jobbig.
föresten köpte ja en t-shirt till johan också. han vägrar ju handla sj så vafan. han var ganska glad. tror jag. när jag visade den verkade han inte alls intresserad utan det var först jag sa att han skulle få den som han verkade kolla på den lite, men han ville nog bara vara snäll när han sa att han gillade den. menmen, varsegod iaf till en tröja mer i gaderoben!

Min kamera och dator ville inte samarbeta idag! när jag kom hem efter min och ankies promenad (vi hade knäppt massa knäppa bilder som jag ville ha in såklart) men det ville varken kameran eller datorn. jag vart sur tog ur batteriet ur kameran och straffade datorn genom att låta den ladda slut på batteri och dö. men sen ville dom sammarbeta och bilderna trillade in en efter en. tur för dom det..

Imon är det två prov på mitt shema, får se om jag lyckas flytta fram det ena eftersom att det inte är något jag kan allt för mkt. oeh eftersom jag har ett annat prov känns det som att jag inte riktigt orkar stressa så att jag chabblar (stavning, fel det ser jag men hur? (a)) till det med båda proven.. får se hur det blir imon helt enkelt :)
vill också säga det att jag är stolt över Anna (Modig77.blogg.se) att hon klarade sina två prov hon gjorde igår ! bra gjort anna !! hon sa att hon var stolt över att jag klarat EU idag också, tack anna det värmde:D man blir glad att höra att någon tkr man är duktig. tack tack för att du hjälper mig. och ock¨så ni andra såklart som myllan som hjälpt mig med några uppgifter! det känns så bra att ni bryr er ! tack så hemskt mycket jag älskar er mina vänner. utan er alla hade jag varit totalt trasig nu denna tid. men med er försöker jag iaf. jag kämpar för er ;) självklart också för min egen skull men också för er! ännu en gång tack.

Nu slår klockan snart midnatt, fan jag hatar sådana situationer. Jag kan inte sova. inte alls. sen när klockan blir tolv då får jag inte sova eller heller kan, för då är det spöktimmen, det är läskigt. och johan snarkar bredvid och starka pappa är i dumma kina, och mamma och gustav sover. jag är ensam. hjälp. sen är klockan ett efter det och mellan ett och två är det demonernas tid, och sen två till tre dör mest människor. jippie. man ska somna före midnatt!
men jag har fortfarande  20 min på mig! (vilker jag aldrig kommer ha tid att somna på eftersom att det tar minst en och en halv timme efter att jag lagt huvudet på kudden).
wee. menmen det är väl värt ett försök, och trots allt, har johan lovat att jag får väcka honom alltid när jag som helst vill, vad det än gäller. och jag vill nog snart ha en kram (a) ;)

Ja. Godnatt då alla eller Anna och Ankie som läser min blogg. och ni andra som kikar in! lägg en kommentar gärna, jag gillar kommentarer, men får tyvärr inte så ofta vilket är tråkigt. ska man behöva vara som kissie eller amandavardet för att få kommentarer? nej usch då hoppar jag hellre över. men gärna :)

Godnatt kära ni. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0