i feel like..?



Som sagt har solen letat sig fram och jag har under dessa två dagar varit så galet shoppingsugen !
Men måste spara pengar om det ska räcka under sommaren och alla galna påhitt vi har planerat! ;) yeah!

Igår var jag med söta Myllan till hålldammen som planerat, vi tog med oss fika och cyklade dit, fast innan gick jag ner till mormor för ja skulle låna hennes cykel (jag har ingen cykel, hahah!) och då var hon i full färd i att baka och jag tröck i mig två nybakade bullar och en massa goda kakor, gaah va gott men ack så illa jag mådde sen, haha ånger. Tur att jag hade mest frukt med mej till "stranden", Jordgubbar, Honungsmelon och sen choklad och vaniljdrömmar också :) myys !
Det blev mkt skratt och härligt prat, tack för det bruden ! <3

Var nyss ute med mamma och gick, och fan va hon går på ! med dom korta benen menar jag , haha nejmen hon promenerar på som bara tusan, jag ska fan börja gå med henne varje dag så kommer jag se ut som en model sen (; HAHA! (om några år kanske) nat.
Men senare ska ja nog ut med anna och hennes goa hundar! :D najsnajs, då blire mer skitsnack and i like it ;)

Nu är jag HUNGRIG! jag har tränat idag fan , och inte ätit. ajdå. Hoppas det blir god mat sen när mamma kommer hem, skulle ju kunna laga mat sj men mamma handlade mat idag och då vågar man inte ta nåt bara eftersom att typ allt ska väl vara tills på fredag i guess ! Magen får kurra ett tag till helt enkelt! Och jag får kolla på the hills och försöka låta bli kakorna i köket medans ;) hmm hard!

Nu blev det reklam så jag ska ut och fota littegranna ! ;) seya.


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för prommisen bruden. Skitsnack i massor. Men det gillar jag iaf;D Hehe.

2009-06-17 @ 21:52:33
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0