Uppskatta solen!



Hej. Jag har verkligen ingenting att skriva, men eftersom att Anna tyckte att jag skulle skriva så gör jag det så långt det går :p
Solen skiner och hettar som bara fan och jag vaknade av att jag knappt kunde andas och svettades som tusan! värme är inte min starka sida när man ska sova, då ska det vara kallt, gärna mycket kallt. Kastade mej upp tog en dusch och sen ut i solen, solade kanske en halvtimme (rekord) sen tröttnade jag och det vart för varmt igen , haha. otålig..
sen ringde bror som är hemma hos adam och victor och bad om att jag och johan skulle åka med dom till ockelbo marknad, även fast jag hatar att göra som han vill eftersom att han alltid får som han vill bara för att han är sån pain in the ass, iaf så ville johan åka så jag åker för hans skull! sen om man får vara barnvakt åt dom tre kan bli ganska kul ändå, för nu äre jag som bestämmer ;) och när jag har the power brukar dom lyssna! annars åker vi bara hem kan jag hota med! HAHAHAHAH  elakt men ni skulle inte stå ut en dag med min bror. ;) eller kanske en dag. kanske..

Nu ska jag ut i solen igen, och kanske göra mat också, började bli hungrig, men det var förstås länge sen man åt nu, igår senast och jag som typ alltid är hungrig borde nog äta nu innan pojkarna får ett riktigt helvete (; mohah.

Hade bra ute i solen och hoppas klockan är efter 11 ikväll iaf när ni läser det här för är ni inte ute i solen så kanske den blir ledsen när vi inte är ute när den väl kommer och kanske då försvinner, så får det verkligen inte bli! Uppskatta solen, det ska jag nu göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0