My sunshine! (s)



Hallå, gårdagen började med att åka till tippen och slänga massa skräp, sen hem tillbaka till j.fors och riva cykelgaraget där friggebon ska stå. varmt varmt varmt cóch jag svettades som bara tuusan, blä. fyra gånger fick vi åka till tippen och bära långa tunga brädor med spikar, slutade på min sida med ett klämt, blått finger, blödande ben och upprivna armar, hehe. sen kom man hem och då  var det klippa gräsmattan som gällde, fytusan! helt ärligt har jag aldrig klippt förut ;) eller en gång när jag var liten och tkte det var skoj :p

Senare fick jag sms av ankiie som hade jättetråkigt och ville att nåt skulle hända så jag bjöd hit dom på grillning, :) grillade och myste, jag, älsk, ante, myllan, ida och ankie. jag gjorde en egen potatissallad och till det grillade vi flintastek, gott :)
sen spelade vi kubb och bruudarna vann! yeah ;) hah, sen åkte alla hem utan kära myllan som var kvar med mej och kollade på tv, men sen ville vi prata lite så jag följde med henne hem, vilket gav oss ett gott skratt :p

Nu har jag nyss käkat och ska snart dra ner till myllan och sola, bada och prata :D mys!
men jag ska försöka få med mej henne upp till ica en sväng för jag är galet chokladsugen ;) mohaha, men det borde nog kanske inte vara nåt problem eftersom att gullet är nästan lika galen i choklad som jag(; hihi.
Men nu ska jag klä på mej och kila ner :) hade gött i solen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0