Dragrace i orsa, jatack!



Hallå .

Igår var det Midsommarafton som ni alla nog redan vet, och säkert hade ni alla nåt kul planerat.

Sj var man i j.fors, spelade kubb med ante och göte, johan stack iväg till händel.. (diss!) men vi hade kul ändå, sen tog vi bilen och åkte runt för att kolla om det fanns nåt att göra, men det var totalt dött överallt! tröök.
men då åkte vi hem och kollade på film.
ganska seg midsommar men ändå helt ok :)

Idag vet jag inte vad jag ska göra, sitter ensam hemma nu och möglar, ankie och myllan är ju inte hemma så det kännslite segt menmen, jag har ju alltid anna eller mallan hemma , kanske ska man höra av sej om att gå ut på en promenad:) får se..
Hoppas jag får svar om Micke har plats i bilen imon, för då drar jag iväg till orsa på dragrace! yesyesyeees ! jag vill vill vill! hoppas verkligen att han har plats ! astaggad.. :) länge sen ja var på dragrace nu. då blir det kameran med kanja lova föh här ska fotas heta bilar, brända däck, rök och eld ! yeeey! håll tummarna med mej tack ;)

men nu ska jag ut i solen en stund och steka.. seya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0