My weekend!



Överlevde dagen i skolan, inte för att den var lång, nej men för annat skit.
När ja kom hem ringde mamma och sa att hon och gystav skulle in till gävle så ja följde med dit, va inne på seafun i säkert en och en halv timme, haha köpte en t-shirt:) Träffade Lovisa också! :D länge sen man såg bruden! najs det ! :) Sen stack vi och käkade på "Helt enkelt" aldrig käkat där och trodde de var nåt billigt skit där man kunde äta typ köttbullar eller nåt, men nädå det var lyx ;) käkade fläskfilé med tatziki, rödvinsås och klyftpotatis, gott! blev mycket skratt åt knepiga människor, som vanligt. kom på att vi har ganska lika humor i vår familj, åtminstonde när det gäller utséendet på folk (X maha! drog sen till valbo och jag köpte två par skor, ett par snygga med najs klack som jag ska lära mej att gå i, kvinnligt va ? ;) hahaha, sen ett par sköna som ja kan ha jämt :) najs !

Helgen då, ja fredagen är väl inte mkt att prata om , de var plugg som gällde, jippi sen blev de lite kaos och jag kom inte i säng förens fyra på morgonen menmen, så kande va .
Lördagen vare plugg på dagen sen drog vi till Holmen på rock fest som dom kallade de, men ja föredrar raggarpartay.. hah. johan tvingade mej att byta bil till tims dodge (skrooot) även fast jag sa att jag ville åka min bil annars skulle vi inte kunna komma hem när vi ville, och att den skulle lägga av halvvägs, men den bilden hamnade vi i iaf. och sagt och gjort. självklart vart vi kvar tills dom stängde klockan två även fast jag var trött och hungrig och kall och ville hem redan vid halv 12...
sen när vi skulle hem hade vi "förökat oss" och var 8 st som skulle åka, wee lite fullt eller. haha, halvägs till järbo la bilen av! bensinstopp och överbelastning, ja vad var det jag sa. *harkel . en 45 min senare kom annas pappa med bensin men så slet Tim av bränsleslangen så faan vi blev kvar en halvtimme till, ;) men så kom vi iaf igång på nåt vis och alla hoppade in igen, när vi hade kommit till. hmm ja, backen nedanför ytterbyn la den av igen . pisst! hah, men så fick vi putta och sen kom budda och bogserade resten av biten! när jag och johan kom hem var klockan efter fyra! men inte var vi trötta så vi kunde sova inte, vi hade ju fått frisk lust från vår "putta bilen promenad" så de blidde prata och klockan var väl lite över fem innan vi lyckades somna. Var lite sur där ett tag med de gick över ;) Johan har lovat att gottgöra mej för att han inte lyssnade på mej, och både han och händel ska lyssna på mej nästa gång.. hoppas dedå. för både min och deras egen skull;) men en upplevelse och nåt att snacka om iaf.

Söndag var jag uppe klockan 11, (tidigt om du frågar mej med tanke på när vi kom i säng!) men d gick, ett tag, hämtade ett papper hemma hos anna som ja skulle plugga på och hälsade på wille gullvovven :D!
sen vare hem och plugga, och sen somnade jag även en stund.. (a) men de var jag värd!

kvällen kom johan och vi hade kuddkrig och åt äckliga salta pinnar som jag hatar (men är man godisråtta och bara måste ha nåt när man är sugen så går nästan vad som helst i!, tyvärr..) . sen blidde de sova och nu är det måndag och jag sitter här ;)

Imon är vi lediga men får se om ja kanske åker in och gör matteprov, skulle ju vara bra då men.. får la se om läraren kan ! sen blire frissan imon , nervös! kommer med resultat imon ;)

Seya!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag sa ju att mötet skulle gå bra! Och du vet väl att du får låna hem ett svart "monster" när du vill?:)



Svar: Klart jag säger till dig:P <3

2009-06-09 @ 13:01:48
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0