You dont know me.

Hade lite tråkigt så här får ni läsa lite om mej, får se om det kommer fram nåt nytt kanske ;)


1. Hur gammal är du om fem år? 22 eller fyller 23
2. Vem var den sista du träffade? bror
3. Hur lång är du? 179
4. Vilken var den senaste film du sett? Rosa pantern 2
5. Vem ringde du senast? Johan tror ja
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Jaha;D hälsa Tobias också! Till mamma.
7. Vad är dagens planer? bara ta det lungt och prova kläder tills imon:)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på, ska man säga mkt så ringa, men smsar mest.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta
10. När såg du senast din mamma? igårkväll
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna
12. När vaknade du idag? klockan åtta
13. Har du någon gång hittat en katt? hittat? haha ja.
14. Vilken är din favoritplats? min säng och i johan fanm. men det finns massa mer platser också.
15. Vilken plats föredrar du minst? tandläkaren, skolan. mm
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? i Hollywood som känd skådespelerska, med johan som hockeyproffs ;)
17. Vad skrämde dig som barn? haha, mkt!
18. Vem fick dig att skratta senast? jadu säg det.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? för ung är man väl alrdig.
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? beror på, hemma utan men närja är borta i trosor och johans eller pappas t-shirt:)
22. Hur många kuddar har du i sängen?  typ sex eller sju (a)
23. Hur många landskap har du bott i? 1
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota.
26. Är du social? när jag vill.
27. Vilken är din favoritglass? ben and jerrys ofc!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? oj, det finns så otroligt mycket jag skulle vilja så ;)
29. Tycker du om kinamat? gott :)
30. Tycker du om kaffe? jaoja
31. Vad dricker du till frukost? oboý oftast, dricker inte kaffe på morgonen eller kvällen för då blir jag hyper och mina ögon ser verkligen ut som i en tecknad film! ;)
32. Sover du på någon särskild sida? på magen, och om det är högljutt så att jag har dövörat mot kudden, då blire tyst and i like it ;)
33. Kan du spela poker? jola, men jag glömmer alltid bort hur man gör om ja inte spelar på en vecka. hah
34. Tycker du om att mysa? love it! jag är en rikgit mysmänniska ;)
35. Är du en beroendemänniska? nja, beroende av vissa saker är man väl alltid, men not too much..
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? näe,
37. Vill du ha barn? jaoja
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite spanska och tyska också:)
39. Har du någonsin åkt ambulans? nope, and im happy about it!
40. Föredrar du havet eller en pool? havet! älskar havet! men pool är mys ibland de med :)
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder och godis (a)
42. Äger du dyra smycken? nja, om jag lånas mammas så har jag på mej iaf , haha
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? potatis
45. Vem är den roligaste människan du känner? alla mina vänner har sina stunder ;)
46. Välj ett ärr på din kropp? hah, bara ett ? jaa, det i ansiktet då.
47. Vad har du för ringsignal? Volbeat- Counting
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? jo nnågonstans :)
49. Flirtar du mycket? hah nä inte alls.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? på skolans toa, hahah
51. Kan du byta olja på bilen? yeeah ;)
52. Har du fått fortkörningsböter? inte än ;);)
53. Vilken var den senaste bok du läste? 14 år till salu.hemsk men bra bok, läs den!
54. Läser du dagstidningen? jola
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
56. Dansar du i bilen? överallt ;)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? rock kanalen,
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? massa plugg skit.
59. När var du i kyrkan senast? lände sen , men imon på skolavslutningen så ska vi dit igen så frågan igen imon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0