dont turn allround



jag blir så förbannad på dessa små skitungar!
man kan ju fundera vad som händer innan för pannbenen på er !
nä. stick och brinn suckers !

idag börjar jag också klockan två! yeey så skönt :) har engelska vilket är soft som fan nu när vi sitter i grupper och snackar och skriver lite engelska , jag, mallan och myllan :) najsnajs ! sen har vi idrott ingen aning vad vi ska göra där med antagligen kampsport om vi går enligt schemat ! yey. dådu malin ! ;) hahaha ska nog bli skoj! kanske.. hah
efter skolan kanske jag stannar direkt i jäderfors om johan slutar tidigt, då blir det mys :D vi kan inte vara hemma hos mej nu (eller kan och kan, ingen som riktigt vill!) bror är magsjuk! och jag vill INTE bli magsjuk! nejnejnej!, då missar jag bara massa mer i skolan och kan inte vara med älsk eller träffa mina brudar! så nope. jag säger nej till magsjukan och sleepar hos älsk istället ! :) no problemos !

FYFAN I HELVETE vad jag längtar till sommaren  ! vill ha sommar nu nu nu nu!! så jävla trött på den satans vintern, bara snö och slask och kallt, och man kan inte göra någonting! nej sommar ska det vara ! då kan man åka bort och ha mys och bada och sola och vara ute hela tiden ! yes !
men påsken är också bra ! då får man massa gott godis och då är det vår ! :D najsbajs!

nu ska jag ner och kolla på farfar som ska laga våran spis, mahahaha. vill ha maaaaat !
hadet bra allesammans (eller anna som läser! ;))
<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Bara en liiiten pik så är jag också med i eran lilla grupp på engelskan;P

2009-03-11 @ 18:34:31
URL: http://modig77.blogg.se/
Postat av: Modig

Och tack för den fina hälsningen;D

2009-03-11 @ 18:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0