Hoping for the best but expecting the worst



faaaan ! malin har nu fått sin bok (sista boken i twilight-"fyrologin") men min har inte kommit !! visst för att posten inte varit här en men vafan !jag blir galen , vill ha min bok innan jag sätter mig på bussen på väg till skolan ! men det kommer nog oínte att ske. fuckfuckfuck. jag hoppas ju att det kommer en bok till mig med och det måste det ju göra men som sagt så förväntar jag mig det värsta! men nej nu ska vi inte vara så. när jag går till bussen ska jag kolla i brevlådan och då kommer den att ligga där och d¨tar jag bara med mig den till skolan (eftersom att jag kanske åker hem till johan direkt)(härlig myskväll va? haha, jag får ha hösläsning).
har köpt mej en chokladbit också, så jag kommer nog att klara mig på ganska gott hunör idag om alla människor omkring har tur ;) hah !
 jaja, det var bara det jag ville säga så vet ni att jag inte kommer skriva på några dagar så är det för att jag lääser ! hadet bra hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

åååh, är det den översatta versionen??? älskar twilight

2009-03-12 @ 12:04:18
URL: http://nathaliegustavsson.blogg.se/
Postat av: Hilda

Jag har redan läst alla böckerna men på engelska=)

2009-03-12 @ 16:32:20
URL: http://hildaandersson.blogg.se/
Postat av: frida

Jag har också sista :D

Vem har min första bok förresten? ;)

2009-03-12 @ 18:52:46
URL: http://fridasklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0