hoppsanSA !




Jap. då var det efterlängtad lördag igen !
sov i j.fors från fredagen och åkte då hem därifrån ganska tidigt hem till mej :)
gjorde ingenting spec, tills bror skulle till tobias så jag körde dit :D sen på vägen hem hade vi lite kul och gasade på upp i 150, hade precis saktat ner när vi kör förbi polisen . heh, lite rädd blev man väl då. men det gick bra ändå!
sen städade jag och johan hela rummet! lite om möblering och så fint fint :) eller uaf bättre!
sen kom myllan hit och vi satt och pratade lite och åt syfilisar" ;) hahahahah !
sen kom också andreas och göte och då somnade johan så vi gick ut och sen hem till myllan för hon skulle vara hemma med en sovande syster :)
det gick american pie på tv så vi kollade lite på den och kurade med katten , sen hämtade malin hamstern som sprang runt i bollen , haha, såg väldigt roligt ut ! ;)
pratade lite medans vi kollade på filmen tills grabbarna skulle hem och sova, men jag stannade kvar med malin tills hennes mamma och pappa kom hem igen :D jag vet sj hur tråkigt det är att vara ensam !
sen var hon snäll och följde mej hem :D
väl hemma så hade johan precis vaknat när ja kom innanför dörren , och pappa hade lämnat honom sj där nere i soffan , han fattade ingenting om vart jag hade tagit vägen tror jag. haha stackarn. sen undrade han vart hans byxor hade tagit vägen , och dom hade jag tagit av honom när han skulle gå ut och då var han vaken och pratade med mig, men han var nog inte så vaken ändå då . haha :)

en mycket trevlig kväll iaf med massa skratt och kul! :D tack för det allihopa! (sen måste jag bara påpeka att det var massa synd att ankiebejbi inte kunde vara med, fast vi förstår henne att hon inte orkade eftersom att hon varit i sthlm hela dagen ! men du var massa saknad :D)
nu ska jag klä på mig och sen ta en paus från matteboken och gå en sväng med ankie och myllan :D

hejsvejs ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0