kuckelikuuu



Hej!

Idag är det torsdag och bara två dagar kvar i skolan innan ännu en efterlängtad helg!
är redan inne på andra lektionen och det känns som att den snart kommer att vara slut. då har vi matte (vilket just nu suger. jag som fattade först men nu är det nåt nytt skit och jag fattar inte ett piss!) iallafall så blir det väl en lektion att sitta och stirra på då. Sen har vi håltimme efter matten innan vi börjar foto. kanske går ut på stan eller nåt då med malin :)
annars vettefan ! och jag ska lämna tillbaka min systemkamera som jag långade från skolan förra veckan ! det kommer inte att gå! jag vill ha den kvar.. :( haha .
 
Gissa vad jag satt och tänkte på nu`?
som vanligt på någonting väldigt knäppt såklart, men  jag satt och funderade ännu en gång om hur många hönor eller ankor man måste döda för att fylla en hel dunkudde? hmm. något som inte är värt att fundera på men ändå ;)
och vet ni`!? det värtsa av allt! jag har läst ut sista boken nu och det känns inte alls kul :( men chocken har inte kommit än , jag tror att min hjärna fortfarande väntar på en till bok! fanfanfan, det kan bara inte sluta såhär? inte ens ett riktigt bra slut..  nej jag håller med hjärnan den här gången och väntar på att nästa bok kommer !

nejnu orkar ja inte plugga nåt mer. det är så mkt att skriva om! fytusan.
ska nog gå och kolla vart malin tog vägen  ! :)
jag skickar ett sms och kollar vart hon sitter först ;) känns dumt att gå runt att leta när man har mobil och kan skicka ett sms på bara någon sekund. fast jag har förstås slut på pengar men ett sms kunde ja skicka iaf ! yey..
hatar att vara utan pengar. usch
 aja, jag ska skriva lite till och vänta på att malin svarar på mitt sms så att jag kan leta på henne :) hade bra !
hejsvejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0