"Om jag kunde drömma, skulle jag drömma om dig" <3



Svar på en kommentar jag fick: Ja det är den översatta versionen på sista boken ! :)
Sen måste jag ju säga tack anna ;) för tipset! det funkar!

Ja, hade en ganska seg dag i skolan idag , fast det var ju torsdag så det är ju en ganska soft dag ändå! hade först spanska, sen samhäll och sen matte, efter det åkte jag till sjukhuster för att ta en spruta, jag som verkligen hatar sprutor!! fy tusan va nervös ja var, men jag tror det gick fint eftersom att det var farmor jag hade ;D det var najs  ! eller najs? nej det var det inte, den gjorde inte ont! men när hon började spruta in vätskan i muskeln så drog hela amren ihop mej och det började spänna som satan ! det var då det blev obehagligt som bara den ! fyyy. men det gick över efter ca. 10 min.
men nu, nu känner jag av armen, jag kan inte sträcka på den , då gör det ont! hoppas bara det är bättre imon , för nyss kom magnus förbi med borren tills imon , jag och malin blir nämligen ensamma tränare för dom små! så då blir det nog att borra en bana om vädret tillåter :D jag måste erkänna att jag är nervös, det var år och dag sen jag satte en bana ! och jag har inte gjort det sj ! hjälp.. och det är dessutom, fredag den 13, ja igen ! :S men det ska man inte tänka på för då kommer det inte att bli bra !
kommer nog att lösa sig det :D!

nu ska jag ner och koka en kopp te sen ska jag dricka det medans jag läser min spännande underbara bok och väntar på att älsk ska komma och mysa med mej ! :D
ska kanske också gå igenom kameran som jag lånade idag på fotot ! fick låna hem en systemkamera ! :D (läraren måste ha ett jävla förstoende för oss elever !) men det är bra för i lov it! yeye, det kommer bli fota som bara fan i helgen kan ja lova :D för då blir det chokladparty hemma hos myllan och hur najs låter inte det på en skala 1-10? ;) jag vet redan vad jag ska göra, fick en asnajs ide idag på skolan (när jag egentligen skulle tänka på samhällskunskapen som snart måste vara klar! men tänkte istället på vad man kan göra med choklad!) haha, dummer huh.. men jag avslöjar inte vad, bara anna och ida vet än vad jag tänkte på. lite knepigt men det kan kanske bli gött ? ;D

aja , nu ska jag ner till teet! :D hadet så bra !

<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Sa ju att det skulle funka;D Och jag tror din choklagrej kommer bli super god!

2009-03-12 @ 22:21:16
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0