Om jag kunde drömma


Ja, nu var det länge sen jag skrev. har varit fullt upptagen med dessa böcker. och jag tror att det nästan var en dålig ide att jag började läsa dom för nu vill jag bara leva som i boken . jag vill vara bella ! visst, helt sjukt. men det har varit mitt liv i några dagar nu. eller fyra rättare sagt. jag har läst ut dom alla tre på fyra dagar, ganska desperat!
Men jag är helt tokig i böckerna ! dom är helt underbart bra och jag älskar dom. knäppt jo jag vet det.
filmen är ju också jävla bra men mycket som inte är med från boken som borde varit med !
har läst ut "Om jag kunde drömma", "När jag hör din röst", och "Ljudet av ditt hjärta" och jag skulle nu nästan kunna bryta ihop för att den fjärde boken inte kommit ut än på svenska! hade det varit längre tid kvar innan den kom hade jag lätt köpt den på engelska ! men nu är det så att dom kommer ut den 12 typ tror ja ! men jag beställde den på bokia så den kommer förhoppningsvis tidigare till mej, annars stryper jag någon! jag kommer inte kunna vara lugn en sek. innan jag fått min bok! jag är helt galen ! GALEN GALEN GALEN ! och det bara blir värre. typiskt mej att fastna i nåt såhär..
men det känns som att allt som händer i boken är sannt! ja. sök hjälp tänker ni jag har tänkt det med men.. nä.

snälla snälla boken skynda på! jag vet inte om jag orkar vänta längre ! jag dör snart av hur knäpp jag är, jag fattar hur dum jag är men jag kan inte styra över det ., hahahaha nu börjar jag låta som en skitzofren (eller hurfan d stavas) ;) men d är ja inte, åtminstonde så har jag ingen diagnos på det ? hm, ja . värt att fundera på.

Var hemma hon vickis ikväll (eller, igårkväll, klockan är nu tio över tre på natten) med mina brudar hade huur myc som helst som vanligt ;D men hann inte stanna så länge för en grinig johan ville ha mej hem , men när jag kom hem . ja då sova han ! hah. kuuuul...
så nu sotter jag här och är helt hysteriskt. bok bok bok bok ekar det i huvudet. drömmer om alla i boken varje natt . hahaha helt otroligt sjukt och jag börjar nästan fundera på om det finns en boksjuka? om inte så har jag just uppfunnit den , då kan jag få nobelpris! yey.

igår, eller nej, förrgår var jag ankie hemma i j.fors med johan och ante, snackade, kollade hockey och spelade fia med knuff! hur kul som helst! ;) haha, har saknat ankiebejbi som varit i egypten med en massa bomattentat, scary för oss ovetande här hemma men inte för henne som var där, haha ;) glad att du är hemma! <3

nee, nu måste jag lägga mej breve sötnosen min och iaf FÖRSÖKA sova, vilket jag inte provat än så det kanske är värt ett försök innan man börjar klaga. aja hade så trevlans.

hejps. <3

Kommentarer
Postat av: angelica

jag har saknat dig också bäbis!

hemma nu, så nu ska vi umgååååååås!<3

2009-03-02 @ 10:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0