RUN RUN RUN!

HAHA!

http://www.youtube.com/watch?v=N-mMVOE4nLA


tjolahopp!
nyss käkat kycklingsallad så nu har ja ont i magen haha. ändå åt ja inge mkt, menmen :)
börjar inte förens klockan 15.20 idag , haha helt sjukt onödigt men vafan, skönt;)
därför tänkte ja sova typ hela dagen idag men hur blev de med det då, jo jag vaknade halv nio och då kastade ja på mej mjukisar och min nya tjocktröja och sen ut på en springtur, haha vettefan vad som tog åt mej! men skönt som fan var det :D solen sken och det var varmt och fårlarna kvittrade, så härligt !!
stannde hos ankiie i ca en halvtimme så var ute i ca en timme och 45 min! :) najsnajs . så nu har ja tränat för dagen ;) jag går på solenergi som myllan säger :D

fick btw sms av myllan igår! :D jätteroligt, saknar henne ! tur att hon snart kommer hem :D
skönt att höra att hon hade det så bra! ;D yeye

men nu ska ja kolla på twiligt och sen göra mej klar innan skolan" bara idrott i typ en timme och veta vad man har för betyg sen får man dra hem. haha jippi!

hade gött allesammans  ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0