seeg söndag




tja
idag börjar skolan inte förens klockan 2 för oss, yeah! så skönt.
skönt att sova också, har inte sovit ordentligt pålänge nu. kanske inte på en hel vecka! fyfan , men inatt blev de sova iaf! även fast jag somnade sent så fick jag ju sovmorgon till halv tio iaf! yeh, hade ju förstås fått sova längre men det kunde ja inte. börjar ju klockan två imon också så d lugnt ;;) jag har tid på mej ! hahha.
igår hade jag en seg dag, inte haft en sån seg dag på hur länge som helst! fyfan va segt tror dagen var dubbelt så lång som en vanlig dag. assegt .
gick iaf på en promenad med malin :D mys d , behövde det för jag hade sovit någon timme innan och det är inge bra för då hade jag aldrig kunnat somna annars ! haha , men det var skönt att gå :D fins sällskap med <3

Idag blire gymmet med malin och vic :) ska bli najs ! känner verkligen att jag behöver göra av med lite vikt....
så det ska väl bli brade :)!

nu ska jag nog göra mat till mej och bror som är hemma med magsjuka! fyfan jag vill inte ha det nu, jag har låst in mig på mitt rum just nu. menmen, måste ju våga mig ut någon gång..

hede gött hejs ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0