tjoho




Godmorgon!
Nu har jag just kommit till skolan och satt mig vid en dator för att jobba samhäll-historia. känns som jag lyckas bra eller vad säger ni ? ;)
så jävla skönt med fredag nu kan jag lova ! men synd bara att dom dagarna är så jävla sega :S har nu historia då, sen svenska och sen engelska och naturkunskap! och även fast vi bara har dom fyra lektionerna så slutar vi halv fyra! känns segt eftersom att jag har träning klockan sex sen . magnus skulle åka på typ melodifestivalen så han skulle inte kunna komma, därför var han över med borren igår då så jag och malin får sköta allt, haha ! hjälp. det är minst 50 ungar som vi får ha då ! det kommer att bli kämpigt kanja lova !

Imon är det äntligen lördag ! det kommer att bli skoj eftersom att det är då vi ska ha chokladparty! :D yey.
gotta, jag som bara älskar, älskar choklad kommer att äta ihjäl mej! mumma.
resten av helgen har jag  ingen aning om vad som händer, det blir väl att läsa boken som vanligt, hoppas att jag inte kommer att läsa ut den bara ! jag har bestämmt mej för att bara läsa den på kvällarna så har jag kvar sidor längre och slipper bli lika deprimerad när dom tar slut, som förra gången . nej det vill jag inte att det ska bli så igen ! nejnej.

men nu ska ja kila ! hade bra

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0