kort helg



Hallå
Sitter i skolan nu (som vanligt!) har haft två lektioner nu. hade redovisning på religionen och den gick brabra :)
men nu är jag bara trött och hungrig så skulle mer än gärna bara åka hem och mysa och ta det lugnt ! :D inte helt fel.
 och imon äre ju bästa dagen på veckan! det blir antagligen soppa till lunch, min favvo ;) mumma !
sen har vi två lektioner! engelska som vi har ganska kul på så det är ingen fara ! sen har vi idrott och då ska jag och malin af (får se om någon mer vill) bada på parkbadet så det blir najs ;) najsnajs. sen åker man hem så får man väl hitta på nåt då också . och på onsdag har man sovmorgon också och åker på 11 bussen ! :D helt underbart tycker jag. älskar sovmorgonar men sen äre ju massa mer skönt att sluta tidigt men ändå ;D

Helgen har gått snabbt som satan!

 fredagen hade vi träning i K-B och det var skoj bortsett från gubben som vi skulle åka med som vi inte fick göra någonting alls för. han åkte tillochmed ifrån oss gubbjävlen medans han satte oss i banarbete! fucker..
men vi hade skoj ändå och åkte störtlopp i västbacken ! fort som fan på ett par så korta slalomskidor ! haha, men skoj så skoj!
sen åkte ja till j.fors och sov !

Lördagen
vaknade jag i j.fors, vaknade inte allt för sent faktiskt det var skönt eftersom att man inte vill sova bort hela dagarna !
sen hade jag kvällen att se fram emot :D vi skulle alla hem till myllan på chokladkalas ! och jag som älskar choklad var ju glad ;) johan åkte till brodin då och lämnade mej ensam där hemma så jag ringde pappa och han fick hämta mej.
när ja kom hem gick jag och vickis till ica och köpte grejer som vi skulle ha för att baka min speciella kladdkaka som jag kommit på ! (det var den ni inte fick veta vad det skulle vara, det var iaf kladdkaka med daimkulor i!) när vi hade bakat så åkte ja hem och la mej och läste! men så glömde jag bort tiden och helt plötsligt var klockan åtta. vi skulle vara hemma hos myllan halv åtta ! haha . panik!
men ja kastade på mej kläder och sprang ner, eller gick. självklart var jag så vimsig att jag tog en omväg och gick runt hela järbo innan jag kunde kom in på rätt väg! men inte var jag framme för det heller, nä då trodde jag plötsligt att jag gått förbi hennes hus (jag vet exakt var hon bor och varit där massa gånger så frågan är hur jag kunde göra det?) men det värsta var att när jag vänt och gått en bit kom jag på att jag inte alls gått förbi. vims vims !
jag kom iaf fram och den vanliga vägen som brugar ta ca- 5-10 min tog nu nästan 20 min.. haha
vi hade iaf jättemysigt med massa choklad och falsksång! johan och ante kom senare dom med :) fast johan somnade när han kom och sov tills vi skulle gå och anta sov lite han med, haha  . ojoj, det går i släkten.
magont hade man iaf massa av all choklad! men gott vare kan ja lova ;)
sen gick vi hem och sov, eller sov och sov. johan och jag somnade runt tre eller halv fyra kanske, för jag lyckades göra honom pigg fel tid så det vart massa prat.
sen somnade vi också.

Söndag
var det underbart väder ! soligt som tusan och varmt och skönt! underbart! det blev att gå ut i skolen och sola och jag tog såklart med mej min kamera (lånade en systemkamera från skolan i torsdags och den är helt underbart bra ! jag älskar den, kommer inte att kunna lämna tillbaka den!) knäppte massa kort, riktigt fina såklart eftersom att kameran är så bra, och att min fotomodell är så söt ! (ankiie) ;) ante och ankie kom hem till mej efter frukosten för johan och han skulle åka hem :/ ;) när dom gjort det gjorde jag ingenting alls. bara kollade på en film och sen läste lite, asseg dag verkligen ! men sen pratade jag med ankie och hon ville ut och gå och det ville jag med ! :D så då gjorde vi det och malin följde också med :D ! det blev prat och skratt medans vi gick och jag knäppte lite kort med kameran som fick lite damp i mörkret, men någon bild blev det ändå :)
sen åkte jag hem till johan och somnade typ på direkten.

och nu sitter jag här !;) ska nog gå och köpa en macka nu så.. hejsvejs !
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0