It´s Friday!





Hej alla skoltrötta eller sommarglada eller va tusan man ska skriva !
Hoppas på det sistnämnda för det låter bäst! själv sitter jag i skolan och stressar och mår dåligt äver att jag faktiskt inge har någon aning om vad jag ska göra för rester ? vad har jag för rester? det är många men vafan vad för nåt. shit. panik.
Men idag är det iaf fredag och det gör mej glad, glad, glad!  Lånade en kamera igår från foto så denna dagen kan lyckas så bra att anna och jag drar ut och har lite skoj med den ikväll :D Nikon fick vi denna gång .  lite seg kamera faktiskt men underbar ändå ;)   Jag och bror hade lite kul igår med den på studsmattan , lite fula bilder men tusan så kul vi hade, maha. nu har gustav också börjat tjata om en kamera ;) skojskoj. jag för intresset vidare!

Men nu till den allra bästa nyheten !!! Johan älskling fick körkortet igår ! Happy happy me !
han kom hem och hämtade mej (med mammas BMW, deni) och sen skjutsade han mej till sjukhuset för att ja skulle ta spruta! uscha, hatar sånt men det gick bättre en förra gången :)! najs.
sen efter foto (som sög btw. gjorde ingenting alls. bara satt och lyssnade på henne i två timmar!) och en teater som vi var på innan (Carmen som treorna estet, bra varden :)) men så åkte ja hem och knäppte lite med bror, sen kom johan och vi åkte till sandviken . då var klockan typ kvart i tio, åkte runt lite överallt och var inte hemma förens halv 12, hah! :) skojs
men nu blire spela quake ;) seya <3

Kommentarer
Postat av: DINA

Haha vad snäll du är :) tack så mkt! PUSS /miss d.

2009-05-15 @ 10:20:31
URL: http://missdina.blogg.se/
Postat av: Anna

Det kommer säkert bli en hel massa mer fula bilder ikväll;) haha.

2009-05-15 @ 11:13:37
URL: http://modig77.blogg.se/
Postat av: ankiiebejbi!

ciiiiao bruttan!

läste nu om din roliga bild tripp och kamera skoj du haft!(y)låter kanon de, önskar jag var hemma och kunde leka och ha skoj med dig! men nu rä det inte långt kvar, hälsa johan och gratta till körkortet. hälsa även min lilla bejbiantiiepantiie!

<3 haha, vi ses snart fiiah plutt!<3333

2009-05-15 @ 11:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0