look deep



Hejsan .  lilla stress. usch usch. jag kommer att dö av stress! skolan suger all glädje ur mej. snälla hjälp mig bli lite glad !
igår fyllde pappa år :d hade kalas hemma, mys med god mat och jackutdelning från Kina, hah. blev nog av med alla jackor han hade med sej hem !  utom sin johans och mammas ofc.
klockan 12 tog jag johan och händel bilen och drog till gävle, köpte kaffe och körde runt., hah.
var hemma igen efter två. somnade väl tre halv fyra tiden jag. trött nu som tsan för det var upp till gävle idag igen att shoppa lite . :) köpte en bikini, klänning och lite nödvändiga saker som sminkborttagningsservetter, en deo, hårspännen och två-pack leggins :) najsnajs. ikvälls blir de tjejer med lite mys och lugn sen sova rätt tidigt tror ja. annars dör jag av trötthet. hah ! :)
Hoppas nu har en bra helg! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0