fanfanfanfan...



FAN JÄVLA FITTA KUK ,DRA ÅT HELVETE JÄVLA PLUGG...
just så känns det just nu, om inte värre. så jävla pisst! hur kan man vara så kass som jag är ! känns som man inte kan någonting alls, usch och fy. men det blir massa att göra ikväll. har jag tur kanske jag hinner med en promenad med mamma, men det tvivlar jag på. får se till att bli klar med religionen, en engelska, och sen plugga lite natur. hoppas jag blir av med lite skit så att jag kanske har liite fritid på lördagen, fast egentligen så om jag skiter i att vara ledig nu denna helg och gör klart allt så får jag ju ha en lugn och härlig sommar  istället. men det vettetusan. jag kan fan inte sitta hela tiden . men det är så det får bli minsann, sitter i skolan nu och väntar innan bussen går, men kan inte plugga nåt eftersom att allt som jag ska skriva har jag hemma ! menmen, kanske hinner jag få tag på mamma innan hon åker hem ! ;)

menmen, nu ska ja kila ! hejsvejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0