Give me some brain



Ni vet väl att kändisar gör mkt som vi "normala" inte gör , men alla är inte nöjda alls med sina namn, eller så byter man namn till ett namn som är kortare och lättare att uttala och skriva.
Visste ni tex. att kända Akon döptes till - Aliaune Damala Bouga Time Puru Nacka Lu Lu Lu Badara Akon Thiam - rapparen valde Akon för att det var kortare, så ja.  varför han kortade ner namnet kan man förstå.
Men som Miley Cyrus som hade det fina namnet Desteny Hope Cyrus kan man ju undra ? Det hade jag gärna hetat :)
Är det någon som vet vem Philip John Clapp är ? Det är ingen mindre än Johnny Knoxville! Man blir lite förvirrad bland alla namn !
Nej, om jag skulle bli känd skulle jag ha mitt namn kvar :) det är väl ändå inget vanligt namn och hur kul skulle det vara om man glömde bort namnet?

jaja. seg dag idag , fått lite plugg gjort iaf .. stressen kommer närmare och närmare och snart blir det snack med rektorn. Man känner sej ju inte lite meningslös, hopplös och idiot! särskilt när vissa som inte har i närheten av lika mkt att plugga säger att dom är så stressade och att dom mår så dåligt över att dom har så mkt. då blir man ännu mer stressad och mår ännu sämre, så nu får ni önska mej och anna lycka till och hålla tummarna! kämpa på. finns inget annat att göra.

Hadet bra, seya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0