Tjolaho




Tjolaho                 . igår var det sista april. åkte först in till sandviken för att köpa lite grejer till en present jag skulle göra till älskade malin som fyllde 18 i onsdags! Grattis till henne <3 sen åkte ja hem och fixade presenterna, :)
på kvällen drog vi hem till myllan jag och ankie, hade massa mys, flams och skoj ;) älskar er sisters!
kom hem ganska sent och johan var redan hör och jag somnade nästan på en gång! yes äntligen fick jag sova heela natten igenom också :D helt underbart.
ikväll blir det hem en sväng till myllan igen och umgås med henne och ankie ;) massa skoj!
imon ska jag in till gälve med mamma och shoppa, astaggad på det för jag har inga kläder alls just nu! sen på kvällen så smäller det med ännu mera skoj ;) yeeeeah, men mer om det får ni höra på söndag om ja orkar skriva då. ;) spännande! kommer bli askul iaf kanja lova er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0