Not what i expected



Tog en paus från pluggandet och kollar nu på det där nya programmet "Momma´s Boys" jag har bara en sak att säga - HAHAHA! fan va sjukt. mammorna är ju helt galna, ojoj. och tjejerna eller bimbosarna som sökt . en mamma vill inte ha en mörkhyad tjej till sin son, och säger sen att hon inte är rasist. nejmen hallå? man kanju undra . haha helst sjukt iaf. men jag gillar det, för man blir så himla irriterad ! varför ska mammorna få välja tjej till sonen? är dom så desperata.
man kan ju inget annat  än undra. ;)

Idag hade vi studiedag :) najs !  imon är man hemma med, då blir det massa massa massa plugg!! sucks..
'men skriver väl imon kanske dåla , håll tummarna för att allt löser dej !

hade bra <3

Kommentarer
Postat av: Bästaste Modig

Jag håller inte tummarna för att allt ska gå bra. Jag VET att allt kommer gå bra!!:D Vi ahr ju varandra vettu:) <33

2009-05-26 @ 12:58:58
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0