What goes around comes around.



hallå.       tillbaka till verkligheten imon då för då är det långdag och jag kommer somna i skolbänken.
Idag är det tisdag och vi börjar ju då klockan två med engelskan, gjorde ingenting satt vis datorn och kollade på böglåtar på youtube efter vårat uppträdande i helgen , haha.
sen åkte vi hem med kicki, malins mamma :) så var hemma vid ca. kvart över tre eller nåt. skönt :) åkte ett kom hem lite efter tre, najsnajs. men imon blire kvart över åtta bussen och sen kommer man hem vid halv sex. wee jag dör..
fuckit.. så jävla segt just nu i skolan och hur mkt som helst att göra, skiiit ! nej usch . det här kan gå hur som helst.

och johan, ante och carro fyller år på söndag, käns ju jättekul eftersom att allihopa fyller 18! vad köper man?? snälla hjälp mej innan jag bryter ihop, och pank är jag fan också så jag får panik.

men på lördag blire nog huvudstaden med älskade myllan :D astaggad, och fråga inte hur jag får ihop pengar till det ;) haha, fick aktieutdelning idag så har några kronor ändå :D men det känns inte som att dessa små pengar räcker till dessa tre blivande 18 åringar. ja, vi får la se hur det ser ut i slutändan!
jaja, nu ska ja kolla på MTV, vet inte vad det är men antagligen the hills vid den här tiden tror ja, får la se. hade bra iaf !

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0