whats happening?



jaha..                        då var klockan 12 då. sitter i sängen men kan ine sova, inte i närheten.. gick och la mej tio men har inte somnat än så jag har gett upp blir nog att vara uppe hela natten om jag inte somnat före ett. då skiter ja fan i skolan imon, för jag vet att jag kommer må sämst, men får hoppas på det bästa, vilket är att jag mår bra ändå. visst..
Johan somnade typ direkt, men det är ju som vanligt, men han bröt en regel! Han somnade utan att säga godnatt och var lite halv sur. det värsta man kan göra nästan ! usch.. memnem, han gör väl som han vill då.

               Sitter och skriver lite med carro nu som åker till London imon den turungen! fusk. jag vill också försvinna härifrån ett tag.. alla får åka bort och jag är fast här! fan fan fan. men på fredag blir det nog kubb om johan och andreas inte har ångrat sig, får så skiter sej fredagen också, sen på lördag blire iaf sthlm med älskipälski malin! najsnajs, hoppas på lite halvdant väder och inte alldeles för varmt för då blir det inte någigt kanja lova, tyvärr. och en varm sofia är som en glass, eller smör i solsken kanja säga! och en varm sofia är ingen trevlig sofia så. ja vi hoppas på ett svalt och bra shopping väder helt enkelt! yesyes.
nu bara för att jag skrev att jag skrev med carro så slutade hon skriva, haha . hallåå vart tog su vägen !"? jaha. jaja skit i det då !

Idag var Anna tillbaka till skolan , yeeey ! finally. hoppas allt löser sej. och för mej med med skola. jag har f*n bett till gud för att jag ska klara detta så jag hoppas och ber på att det ska gå hela vägen. aja det återstår att se.
tack på förhand iaf.
nu svarade hon!       ska iaf kila nu. får se hur det blir med imon och inatt. höres imon antar jag ! seya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0