Ett osamanhängande, obetydligt inlägg..



Hellu ! Haft en riktigt seg och lång dag idag så ska bara samanfatta den lite kort.
Började med att jag, malin och frida åkte in på mattestuga som började klockan åtta, sen gick jag och malin till "våran" skola och drack kaffe och fikade, haha malin hade nämligen fått en söt termos i present ;D
När vi suttit i iaf två timmar hade vi samhäll, jag höll på att slå någon på den lektionen, så irriterad, det kliade och sprätte i benen mer än någonsin! Hatar det. Läraren sa att vi skulle få gå ut och jobba men det var bara det att han pratade jätte lääääääänge, och sen skulle vi kolla på en film också på 15 min, så slog han på filmen, men ingen hörde vad dom sa för ljudet var konstigt så man hörde bara mummel, men ändå, även fast han hämtar en ny film står han och kollar tills den filmen tar slut, sätter sedan i samma film fast med bättre ljud, vi kollade alltså på samma film två gånger och jag hörde lika lite båda gångerna.. När vi tillslut kollat klart fanns det ingen tid till att jobba.......... förstå min ilska.
Sen hade vi lunch, världens vidrigaste mat. no more coments.
Psykologi, Ulla pratade lite sen fick vi jobba sj så vi satte oss vid datorn och glodde, tiden sniglade sig fram, sen historia som var ändrat till religion, genomgång, seeegt.
Efter detta är det EN HEL JÄVLA LEKTION KVAR! (jag hade tur och fann en chokladkola i väskan så jag slapp svimma på golvet och dö den plågsama död jag såg framför mig) Filosofi... Som tur var (TACK OCH LOV!) hade vi bara mentorsgrejer och sen fick vi gå så man kunde åka hem och jobba lite, även fast vi slutade tidigare kom vi hem runt fem tiden. sucks! Men så när jag kommer hem, dundrar upp på mitt rum med ett dåligt humör. Möts jag av levande ljus, godis och gott och en glad och älskad johan, däääääääääär räddades min dag! TACK<3
Jag satte mig och åt godis och laddade hem musik, mycket nöjd och glad, en helomvändning kan jag lova! Men johan tyckte det var roligare att prata med pappa och farfar nere i köket.
Nu ska johan bada och jag ska .. ja, börja läsa ;) deeeedu Anna! GO.
Imon har vi sovmorgon och jag börjar 12 ! mmm vad jag ska goosa  när johan kliver upp klockan sju (a) elakt men paypack fells gooood! ;) seeya!


Fiijah         v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0