Guggiluggen glogg ?



Yes jag är fortfarande vaken, är ni verkligen förvånade? Det är fortfarande kväll för mig.
Sitter och lyssnar på bra mcik medans jag kollar på balklänningar, så satans svårt ju!  Men har hittat en bra sida nu, äntligen ! :D Men jag tänker inte avslöja vad den heter, nejnej. Den sidan är min , mohahaha. Imon ska jag prata med mamma om man kanske ska specialbeställa, vet att det är långt kvar men det är massor som ska fixas och om man specialbeställer blir den inte klar förens på flera månader så det är lika bra att vara ute i tid. Hellre för tidigt än för sent ute.

Men nu ska jag ladda hem lite musik och sen lyssna på den (a) Sen kanske jag ska sova, om jag kan.
Jag har gjort en koja idag, hahahaha satte fast ett jättelakan över sängen och en liten lampa under, hihi, Johan somnade fortare än vanligt (ca tre sek istället för fem) bara för att jag gjort en sån mycig koja säkert ! ;) HAH.
Aja, nu ska ja fortsätta leta, suck.. Heeeej. (Vad det gäller rubriken - ...Jag vet inte, kanske var det jag tänkte när jag skrev, hm)


Fiijah        v

Kommentarer
Postat av: MM

Kul att du uppdaterat och bra gjort med provet! :D

2009-11-17 @ 14:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0