In my head..


Hejhopp.
Länge sen jag skrev men det är ju så jobbigt! Skolan idag var minst sagt onödig! Gjorde inte mkt mer än att bara sitta på samma jäkla stol och läsa religion, tur jag hade tjejerna med för dom hittade på olika sätt att underhålla, såsom roligt klipp på youtube! ;) HAHA. najs, sen åkte jag med Anna hem, jättetack för det såå skönt! Mådde inte alls bra när jag kom hem och visste inte vad jag skulle göra om jag skulle sova, äta eller spy. Jag gjorde mat iaf, åt, kollade lite på tv, sen kom johan och la sig bredvid mig i sängen och då somnade jag, hahaah, nu har jag vaknat igen och käkat en macka och en lussebulle, :) MMMMMMMMN!

Kom på en ganska knepig fundering, så som jag brukar komma att tänka på ganska ofta, ;)
Tänk om jag hade en klocka som kunde stoppa, spola tillbaks och fram tiden, också skulle jag trycka på paus sen skulle jag ta en uppsats av vickis som hon skrivit klart och sen spola tillbaka tiden och lämna in den uppgiften.
Undra om vickis då skulle skriva om precis samma sak? Isåfall skulle ju hon kopiera mig, det var iaf vad alla skulle tro, (a) hahahaha, elakt. Jag önskar att jag hade en sån klocka! Vad lätt allting skulle vara då.. suck.

Jaja nu ska jag kila och ta ett bad, najs, hoppas jag inte somnar bara ! ;) Hejsvejs!


Fiijah          v

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha! Du är alltför go Sofia. Ingen skulle komma på den där tanken med klockan;) Rätt klyftigt. En sådan önskar jag mig av dig när jag fyller!:P

2009-11-30 @ 21:55:36
URL: http://modig77.blogg.se/
Postat av: Theo

Det finns en sån klocka! Vi kolla på den idag, det var det enda som fanns på hela sidan. Klockhalsband tror jag den hette, den kosta bara 299 kr också!

2009-12-02 @ 19:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0