It´s a big day for a little girl growing up..



Hellu, länge sen jag skrev igen nu :) seeg är ja, men orkar inte haha. Igår var första skoldagen iaf efter lovet, aastråkigt och jobbigt, känns inte alls bra! Men den dagen spenderades med klassen i huvudstaden! Hade inte jättekul men mkt bättre än att sitta i ett tråkigt klassrum! Okejdå lite kul var det för det blev massor med skratt, särskilt när vi skulle dela in oss i grupper och leka länder som skulle skapa konflikter med varandra och så.. Sen gubben som vi hade som "lärare" då, HAHAHAHAHA - allt jag har att säga om det (x skojs. Kom hem halv nio tiden och det blev lite panik för Gustav ringde och hade gjort sig illa på träningen så pappa och han måste åka in på akuten, det blev raka vägen hem och hjälpa till med lite grejer eftersom mamma också först skulle följa med men det var ju inte så allvarligt så det blidde ingen fara :) Trodde först att han hade brutit nyckelbenet, men sen visade det sig att han nog bara hade fått axeln ur led. Så sen när han kom hem hade han bandage lindat runt armen, och såååååååå ont (Min bror är mkt bra på att överdriva saker ;) men det gick ju bra så.

Idag börjar jag kvart över två.. Sitter hemma i soffan just nu och fryser, askallt! Tänkte göra lite mat och sen pligga lite psykologi innan jag sticker till skolan :) Idag är det också en stor dag! min lilla flicka MALIN ANDERSSON fyller 18! Hon är alltså vuxen nu! GRATTIS !!!!!!! :D Hoppas du får en minnesvärd födelsedag!<3 Nu ska jag kila iväg iaf, smell ya later.

En liten dikt också, från en låt med Anton och affe (Yes, A&A is back in Fiijah ears ;)
Du viskade mitt namn och jag ryste i hela kroppen, tårar har runnit till den sista droppen, Du har rest mig upp varje gång jag nått botten, du har vart ljuset som gett mig det hoppet. En börda som jag inte klarar av, men jag vet att du kan återskapa mitt gamla jag. Bakom vissna rosor finner jag en solstråle, en blomma som aldrig vissnar med åren. Jag vet att ingenting kommer förbli heligt men låt oss leva förevigt. En gråskala i mitt liv, men jag finner ändå ljuset när du finns bredvid. Det kan vara svårt att tro dom orden, miljorner stjärnor men bara en på jorden. Jag faller direkt när du ser på mig, det finns så mycket som du har gett mig, en gåva som inte rörs av någon annan, så vad som än händer kan du stanna hos mig.

Fiijah v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0