natt-tankar!



Sitter och pluggar i sängen nu medans johan ligger bredvid och sover sedan ca två timmar tillbaka.
Orkar egentligen inte ta mig till skolan imorgon alls. Känns så otroligt jobbigt och jag mår dåligt bara av att tänka på det. Det värsta är att jag inte vågar gå till skolan, jag är helt enkelt rädd för att gå till skolan, det låter hemskt och jag blir inte mobbad eller så! Verkligen inte jag har dom mest underbara vännerna i skolan, tack och lov för det.. Men jag har rester i nästan alla ämnen och det är så mycket jag ska göra och just nu är det så mycket att jag blandar ihop allting och glömmer bort en massa saker, jag vet till exempel inte vad som är roligt just nu under den här perioden? Självklart mår jag alltid bra av att vara med johan och mina vänner men, om någon skulle fråga - vad tycker du är roligt, om du fick göra precis vad som helst i hela världen vad skulle det vara!? då skulle jag nog säga, jag vet inte.. just nu vet jag verkligen inte. Jag vet att det inte bara är mig den är jobbig för men jag tror jag börjar ge upp, eller jag vet redan att jag har gett upp för länge sen, det händer så mycket mellan allt och alla nu så jag vet inte vad som är upp eller ner. Jag har hamnat i en svacka och det kommer nog ta ett tag innan jag kommer upp ur den.. Men jag måste bara säga det. Tack Johan och alla mina underbara vänner som står vid min sida vad som än händer, jag vet verkligen vilka som alltid finns där och ni får mig att aldrig ge upp helt! Tack för att ni finns och för att ni står ut! tack.. <3

Sen måste jag ju bara berätta en sak! Jag hittade en låt helt av en slump när jag lyssnade på musik som jag har letat efter i evigheter! Sen första gången jag hörde den på One tree hill har jag älskat den (a) Nu hittade jag den och då började jag gråta, hahaha! ojoj.. Nu ska jag ge upp plugget för idag och lyssna på den låten hela natten!
Älskar Gavin DeGraw! lööööööööööve. (a) aja godnatt!


Fiijah      v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0