New Moon! Underbart..



Tjolahopp! Igårkväll/natt var jag alltså på Twilight/New Moon på bio:)
Började klockan halv tio och Marie kom och hämtade mej halv nio, sen hämtade vi Anna och Ludde som också skulle med! När vi kom in handlade vi såklart lite gott , sen började Twilight, kul att man fick en chans till att se den på bio eftersom att jag inte hann se den medans den gick förra året, antagligen för att jag då inte läst böckerna och inte blivit besatt ännu, haha !  Iaf så kollade vi på den och den var lika bra som vanligt ;)
När första filmen var slut var det paus, ett quiz också så man kunde vinna afficher! jag ville vinna och jag kunde nästan alla frågor men jag fick inte svara på dom dumma frågorna, humpf! surt.. Jag och Marie som suttit och pluggat hela gårdagen! ahahaha orättvist!
Sen började andra filmen, alltså New Moon som man längtat efter ett tag nu att se! jag var totalt berädd på att bli mycket besviken, men det blev jag inte! Filnmen var faktiskt hur bra som helst! ;D Svårt att jämföra med boken såklart eftersom att den är helt otrolig men den var bra! Vissa saker som var lite knepiga men så är det. :)
Jag är iaf mkt nöjd med kvällen! mycket :D tack för det brudar, och tack för skjutsen Marie !

Det är bara det att jag är lite tillbaka i twilight-ångesten, hmmmmmm. Typiskt! menmen
Nu ska jag återgå till engelskan och vänta på att Malin hör av sig om körkortet ! spännande :D
Puss

Fiijah      v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0