pleas help



Heej. Sov över imorse och vaknade klockan elva, kunde inte ens njuta av att jag sovit så länge utan kastade mig panikslaget upp ur sängen och sprang sedan runt i huset kanske tio min utan att göra någonting vettigt. Men när jag väl fattade att jag hade sovit över och missat bussen så satte jag mig i trappen och stirrade framför mig i ca fem min. Sen vaknade jag till och började göra mig iordning! haha, knäpp. Även fast jag missade en lektion bara kändes det jättedumt att ta mig till skolan alldeles försent, menmen what to do liksom.
På religionen skulle vi få tillbaka proven från förre veckan och jag och malin satt och grämde oss för hur dåliga resultat vi skulle ha! Men med ett G+ kändes allt genast mycket bättre ! wonderful. Gjorde även ett omprov på samhällen och även fast jag verkligen inte har en aning om hur det gick känns det bra att jag gjort ännu ett försök till G. Tack Olov som ställde upp med att ha omprov idag! :)

När jag kom hem var jag utsvulten!! Hade inte ätit någonting alls på hela dagen så det blev steka fiskpinnar på direkten, haha jag åt upp nästan ett helt fiskpinnepaket, my gosh.... (; gött vare, tills jag ätit upp alla för då fick jag ont i magen och mådde illa, hua! meeenmen.
Nu ska jag ta det lungt och kolla på en film, sköönt, tagga ner lite.Sen kommer älsk och myser efter träningen,  Puss


Fiijah      v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0