Someday you will understand bitch..



Shaaa. Jag vet länge sen jag uppdaterade med det finns liksom så mkt annat än att skriva blogg. också är det lite segt och tråkigt, men ändå är det ju ingen som läser min blogg så det är lugnt ändå ! ;)
Idag kom pappas fars-dag present iaf, ja jag beställde hem en liten rolig grej från Coolstuff.se - en sida som jag förövrigt blivit lite galen i! Kommer nog inhandla många klappar där iår ;)! Yes.
Iaf, jag klickade hem en såkallad Soundracer! En leksak som du sätter i bilen kopplad till högtalarna, när du sedan startar bilen känner den av motorns ljud och rörelser, så när man gasar, kopplar, växlar ja U name it låter den precis som en V8 (Okej, jag har hört en äkta V8 och den låter inte exakt, men mycket bättre än jag trodde iaf!) Hur cool som helst iaf! Vi blev imponerade allihopa och hoppade lite av glädje i smyg, haha. Sen skulle pappa såklart åka och visa sin present, började att vi åkte till Micke som också blev helt till sig och skulle också köpa en!
Sen åkte vi vidare till farfar som också blev imponerad, haha ja. En bra present verkade det som iaf och jag kommer självklart låna den! Jag menar i min bil med booster högtalare med dunderbasen kommer den låta som en V12!! hahahahah, Men jag måste komma ihåg att inte spränga högtalarna som jag gjorde med den i mitt rum för några år sedan ehm, mer om det ska vi inte tala om..

Skolan idag var.. onödig! Hade knappt en lektion då det var systemkrasch på datorerna och utan dator kan vi inte jobba så då fick vi åka hem :D När jag kom hem stack jag till ica och skulle köpa lunch men köpte istället en juice och en melon, hahahaha. bra sofia..
Sen dess har jag pluggat religion fast jag kan fortfarande inte så mkt och börjar bli lite nervös för imon ehmmm.. help. Menmen, det ska väl lösa sej på ett eller annat vis! :) Imon har jag även körlektion :D Min andra körlektion och jag är lite rädd för jag kommer att vara astrött imon klockan åtta nu när jag är inställd på den sovmorgon jag vanligtvis har på tisdagar :p Men jag kan inte säga mer en att det är lätt värt det! Fatta najs med körkort liksom :D Jag har ju bil så vad väntar jag på? Jo jag vet, att fylla 18? suck.. Men snart så! :D Det är du och jag Anna, tillsammans hand i hand lalalala. men jag skojar haha men vi är inte ensamma iaf!

Nu ska jag kila ner och äta lite nudlar igen.. haha sen ska jag packa lite grejer och sticka till jäderfors och mysa lite med älsk och tagga till körning imon! och plugg såklart.. det får vi inte glömma. :)

Puss på er !

Fiijah         v

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu är det ju tusan bara 1 månad kvar till december då vi fyller;D Yeey!

2009-11-10 @ 21:44:42
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0