Study, stuuuuudy



Hallå, sitter i skolan nu och har precis haft första lektionen klart :) Nu har vi typ håltimme och jag sitter pch väntar på foto, är jättetrött och förkyld men det spelar ingen roll för jag kan inte missa nåt i skolan mer.. Och foto är ju alltid kul så kanske blir man lite piggare om man får någon rolig uppgift! Man kan ju hoppas iaf ;)
Foto är det enda ämnet som jag tycker det är roligt att få uppgifter i, jag menar som den förra uppgiften vi hade "Bortglömt" skoj tycker jag :D

Idag ska jag plugga psykologi som en tok! Har faktiskt läst tidigare men ingenting fastnar av att man bara läser rakt av 50 sidor i en satans bok. Helt sjukt, hela klassen gick och sa att vi inte kunde och att vi inte skulle kunna göra provet på fredagen eftersom att vi inte haft tillräckligt med tid eller hjälp för att kunna göra det bra. - Det kan ni visste, fick vi till svar.. Puh, surt! Jag som redan har så massa rester behöver verkligen inte mer, satans fan då..! Men det är väl bara att finna sig i det och förstöra hela kvällen och sen bita ihop och göra så gott man kan.

Nu ska jag kila iväg och läsa lite om kommunismen som vi har som arbete på Historian, Helt okej faktiskt eftersom att det är ganska intressant, det enda problemet med att skriva ett arbete på det är att man har begröänsad tid på dig, segans haha, menmen det ska väl gå:) Seeya!

Fiijah     v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0