Äntligen HALLOWEEN! BUUUUU



Buu på er! Äntligen är det Halloween igen , har längtat :D skojskojskoj..
Juts nu börjar jag bli stressad, ska vara hos Ida klockan sju, alltså om fyra timmar! hahaha, fråga inte men jag har sjukt mkt att göra och inte en aning om i vilken ordning :p pust!
Nu håller jag på och gör en Halloween tårta men kom igång lite sent så måste vänta på Plooyfluffen som ska stå i kylen nån timme, ajdå:S menmen, jag stoppade den i frysen istället (X hahaha ! mmn..
Ska kila nu iaf annars blir det bara hoppsan hejsan av alltsammans! :) Ha en skrämmande dag.

Fiijah             v

Kommentarer
Postat av: MM

Tårtan var supergod! och jag brukar inte ens tycka om Polly ;) haha

2009-11-01 @ 12:54:30
Postat av: MM

..eller marsipan :P

2009-11-01 @ 12:55:04
Postat av: Anna

Tårtan var ritkigt god!:D

2009-11-01 @ 20:15:33
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0