blablbabalabkalbnal.



Shaaa, har trååååkigt blir helt galen på att inte ha någonting att göra!! fy på det.
Imorse var jag och malin ner iaf och kollade på inspelning av grannfejden här i järbo, deni;) HAHAHAHA.
Aschberg var lite tjockare i verkligheten tror jag, eller tvärtom jag vet inte riktigt det var så länge sen jag kollade på nåt av hans program! hha, men ikväll är det ett av hans program live, funderade på hur det ska gå till? Blir lite bråttom för honom då;) haha, undrar om han nämner Järbo nåt;) coooooolt.

Nu ska jag ta ett bad! mmm va skönt, ett varmt bad och läsa en bok som jag inte kommer någonvart i :P seeeeeeeeeya hoes.

Fiijah       v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0