Dagens skojiga tips!



Eftersom jag varken mår bra eller har nåt att göra kollade jag runt på lite sidor och hittade bland annat dessa roliga! :



Shotglas gjorda av polkagris! Hur coolt är inte det på en skala va ?;)

* Dom är grymt snygga!
* Dom är goda!
* Dom hjälper dig slippa disken!

Jag menar, har du druckit klart, ät bara upp dom! Du slipper diska skiten efter festen låt alla fulla jävlar äta upp sina glas innan dom går bara kan vara ett tips så slipper du plocka med kladdiga polkagrisglas.. Men det tror jag inte skulle bli ett problem ;) Om inte någon skulle vara dödligt allergisk mot socker vill säga, undvik då dessa!
Ska nog beställa hem några sånna här, :)




Eller så är du töntig (gullig menar jag) och köper dessa svävande hjärtan! Tekniken kommer från kina och vad man gör med dessa ballongliknande grejer är att man först betalar 300 spänn och sen sätter man ett ljus i dom och släpper iväg dom på himelen, bye bye money! Romantiskt och gullugt eller bara dumt? Visst, mysigt att sitta ute mitt i natten med den man älskar och släppa iväg hjärtan med ljus i, det skulle jag helt ärligt älska! Men.. MEN vem köper någonting för 300 spänn och sen låter dom flyga iväg? Njaa, jag är nog inte en utav dom iaf.. Jag kan komma på andra mysigheter som inte kostar pengar!
Enda anledningen jag skulle köpa ett par av dessa skulle då vara att jag skulle kolla hur dom var gjorda, sedan göra ett par sj men med en boomerangfunktion så att dom alltid kommer tillbaka och så säljer jag dom för dubbelt så mkt och blir rik! ;) hahaha, nu ska jag kila ner och kolla på lyxfällan för jag har inget annat att göra, ehm..... Hejs!    (PUSS på att jag har höstlov nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Fiijah          v 

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt med höstlov, Fatta vad kul vi kommer ha det!!:D

2009-10-23 @ 17:17:24
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0