därför att!


42 Frågor om din bästavän

1. Vad heter hon? Malin Helena Myllykoski
2. Hur gammal är hon? 18
3. När träffades ni sist? ja första gången på mumindalen när vi var småa tror ja;)
4. Vad har hon för hårfärg? blont
5. Brukar hon färga håret? jola, fast hon är blond :D
6. Vilka färger har hon haft? hmm, blondt och rött vad jag vet ;)
7.Vad har hon för parfym? hmm, den luktar iaf gott :D
8. Är hon galen? hih, ja fast på ett bra sätt!
9. Vad är erat bästa minne? ett!? finns fler :D
10. Har ni många minnen ihop? många :)
11. Vart bor hon? lillstuvägen järbo;)
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Malta nästa år!!!!!!!!!!!!!!!!!
13. Är du avundsjuk på henne? ja ibland ;D
14. Vad heter hennes syskon? Matilda:)
15. När träffades ni första gången? som småa!
16. Hur träffades ni? meeen! på mumindalen sa jag ju!!
17. Vad går hon i för sporter? ridning, och bugg om det räknas (x
18. Vad kan hon göra på helgerna? festa, mysa med mej :D hihi
19. Göra efter skolan? massa saker!
21.Har ni pussats? hm, tror faktiskt inte det! kom hit och ge mej en puss bejbi!!! hahahaha
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? jaah! 
23. Har hon fräknar? jaa ;D
24. Har ni kollat på film någon gång? hahah massor! helst läskiga ;)
25. Har ni bråkat någon gång? nä :D
26. Har ni sovit i samma säng? njäe
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? skratta-alltid, gråta, inteän bara av skratt ;)
28. Har du sett henne gråta? ja
29. Vad gjorde du då? gick därifrån ? trösta är väl bra? hehe
30. Har du sett hon vara riktigt arg? ooja
31. Har hon sett dig gråta? hm, ja
32. Vad ska ni göra i sommar? eh, det är höst, hallå häng med i utvecklingen.. (a)
34. Har ni pratat i telefon någon gång? jaaaaaaa
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? shit, prata inte ens omde!
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? det hoppas och tror jag verkligen :D
37. Älskar du henne? verkligen!
38. Vad är det bästa med henne? hennes underbara personlighet och att vi har samma humor och tankar(för det mesta haha), sen är hon en av dom finaste människorna på jorden och finns alltid där för mig!!
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? ingenting vad jag kan komma på!!
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? jag skulle bjuda henne på resan till malta och vi åker NU och är där flera månader! ;)
41. Hur ser hennes klädstil ut? finfinarefinast!
42. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? hmja det gör hon som hon vill:p


Kommentarer
Postat av: MM

ååå vad du är gullig! Jag blir alldeles tårögd <3 Du är den bästa vän jag någonsin haft och du kommer alltid att vara det! Jag älskar dig underbara bästa vän :D <3

2009-10-05 @ 16:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0