:)



Hej , orkar inte skriva och har heller ingenting att skriva om :P Men Anna tyckte att jag skulle uppdatera så nu gör jag det för hennesskull då;) Det enda jag kan skriva om är väl att det är lov och jag ärfortfarande förkyld! Känns som detta lovet kommer gå jättefort! jag menar, redag hela första dagen börjar gå mot sitt slut! redan! den började ju nyss :( Vill inte komma tillbaka till skolan, vill inte..

Lägger in lite somriga bilder så att man kanske glömmer hur vädret egentligen ser ut just nu!




Sådär :) Alla bilder fotade av mig, med Nikon D60.

Fiijah           v

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt med lite uppdatering:D Super fina bilder också:)

2009-10-26 @ 14:48:45
URL: http://modig77.blogg.se/
Postat av: MM

Fina bilder! :D

2009-10-27 @ 12:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0