Fandå för klänningar.



Hallå.. Sitter vid datorn nu och tänkte lugnt kolla om balklänningar på internet. Fick dock total panik när jag varit inne på ALLA sidor som kom upp på google, kollat igenom ALLA klänningar som fanns och inte hittat en enda som fallit mig i smaken den lilla minsta! Shit, nu fick jag eldi baken minsann! Känns som ingen klänning kommer passamig, inte ens vet jag vad jag vill ha för klänning, eller på ett ungefär.. jag kommer veta när jag ser den, om jag ser den, faaan! Kunde ingen ha varnat mig för detta :S? Nu kommer jag inte kunna sova, ååååååååh.

Var iaf nyss och käkade pizza eftersom henne pappa råkade köpa fär många (A) hahahaha, lite roligt! Det blev alltså 6 pizzpr och dom är fyra stycken i familjen ;) skojs! Men jag fick iaf mat och det tackar jag för :D Slapp undan korven här hemma ännu en gång ;) hahahah! Menmen, nu ska jag iaf försöka sova utan att deppa över klänningar. Imon när jag vaknar kanske jag inte är liiiika kräsen, ehm..
Kan kanske hypnotisera mig sj! mihi ;) ska försöka så gott jag kan ! Godnatt.

---------------------------------------------------
Okejdå, nu har jag hittat min klänning! Problemet är bara att den inte finns, jag tog alltså en brudklänning och redigerade om den lite, färg och sånt och nu älskar jag den och vill inte ha en annan! Bra säger ni!? Nej,det vart fan bara värre!

Fiijah          v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0