Fiijahs bilmärke!



Hallå. idag är det inte datorn som krånglar utan blogg.se, dumma blogg.se just nu! uacha..
Skolfotot, sööög! Jag såg hemsk ut och det gemensamma med klassen kommer se ut som om vi alla just blivit utsläppta från psyket.. hm, hahahah! jag såg nog värst ut.. fyfan va hemskt pinsamt det kommer bli.
Sen det snskilda, PUUUUUUUUH! HAHAHA ni kommer inte få se det!! det är allt jag kommer säga om det, no koments..

Föresten så har jag kommit på vad jag vill bli!!! Helt otroligt dumt att jag inte kommit på det tidigare :O
Jag ska såklart skapa och designa ett eget bilmärke! Jag vill göra otroligt snygga sportbilar i framtiden som alla miljonärer och coola skådespelare kommer att köra runt i! Och jag kommer bli rik också! Fatta, det kan inte bli bättre :D:D naaaaaaaajs! Jag är så glad att jag kommit på det, haha.  Nu ska jag ner och käka nudlar innan jag ska till jäderfors och mysa med älsk :D Seeya! Hejs.

Fiijah         v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0