Goddagens--



Hallå, länge sen jag skrev nu men igår hade jag varken ork eller tid, hehe.
Den roliga överraskningen kommer jag inte berätta om en eftersom att jag inte berättat om den för alla så;) var inte meningen att någon skulle få veta menmen.. hoppas dom som vet kan vara tysta ett litet tag till för dom som fortfarande är ovetande, hehe ;)

Igår var en lugn och skön dag hade bara en lektioni skolan och sen hämtade pappa mig och sen var jag hemma bara, sen kom Malin och Ida och ville ta en promenad så jag följde med dom, massa mysigt och mycket att prata om:) en låång promenad blev det och sen stannade vi hos malin en stund och spelade kort :) näjs.
sen när jag kom hem hade jag nio missade samtal och tretton sms eftersom att jag inte haft telefonen med mig för jag hade den på laddning, haha snacka om behövd ;)
Idag ska jag och malin till gävle och handla lite saker som vi behöver, kanske något onödigt också, vem vet ;)
Innan dess ska vi nog käka på American några stycken :) mumma, börjar bli riktigt hungrig nu! Men nu måste jag skriva lite engelska. hejsvejs!

Fiijah         v

Kommentarer
Postat av: Anna

Två sms var ifrån mig(A) Och jag lär då säga att jag hann bli måttligt oroad innan du väl svarade!:O Det får du aldrig göra om unga fröken. Hehe.

2009-10-09 @ 16:49:41
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0