hmmmmmmh



Hejsan! igår var vi hemma hos myllan på pyjamasparty, jag, malin, anna och ida, haha hur mys som helst! :D
Jag sov även kvar där, trodde det skulle bli svårt men när jag väl somnade sov jag som en stock hahaha!
Malin och jag pratade massa tills klockan blev kanske två, tror ja, sen släckte vi lampan och så slocknade vi ganska snabbt, jag hade tydligen pratat i sömnen också! hahahaha, (a) jättemysigt, tack malin för att jag fick sova hos dig! :D Idag har jag varit med mamma och bror i Valbo och shoppat lite, jag köpte en stickad tröja, trosor, strumpor, också lite smågrejer till Halloween ;) naajs.

Snart kommer Johan hem och jag ska fixa lite grejer för då blir det mys ;D ska bara städa först, måste nog göra det nu.. Hejdå!


Fiijah        v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0