hoppsanhejsan



Hellu, ligger hemma i sängen och kollar på en film, en dålig film.. Men blev hemma idag för har haft feber hela natten och mådde illa i morse och jag mår fortfarande illa och för att det inte ska vara nog så fick jag ont i huvudet också.. men det börjar bli bättre som känns det som! sköönt! Får hoppas att Johan kommer hit efter skolan och gör mej sällskap och kollar på film eller så :D så otroligt tråkigt att vara sjuk och bara vara hemma helt ensam, usch..! menmen, what to do liksom.
Det blir mkt film och massa funderingar också, och så hade vi ingen mat hemma heller, satan! men jag har fått i mig lite potatismos så jag klarar mig, haha!

Igår var sista dagen på utbildningen, riktigt roligt faktiskt! :) men jag kände redan då på slutet att jag började må dåligt. menmen, roligt iaf och jag är glad att vi gick på den ;D
men nu ska jag nog sova en stund, har knappt sovit inatt så nuuuså! hejs.

Fiijah     v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0