imon blire hyss



Helloo,. Har precis kollat på film och ätit massa fett! Mummms, men jag var duktig och åt sallad till middag så liite bra det iaf :) och gott ! Gjorde en riktigt smarrig sallad med hmm, sallad?:O ja, sallad, körsbärstomater, gurka, kyckling, pasta, och nå små gula tomater och typ plommontomater, fetaost, sen en god dressing också, haha. gott iaf (a) Sen hade jag köpt pringles med skagenröra .. oo gott! Imon ska nog johan och jag äta ute också som grädde på moset eller stubbe på trädet eller vad man nu säger. haha, eller det sistnämda kom jag bara på nu! ignorera.. Det blir nog åka in till gävle och käka på Helt enkelt kanske :) dom har ju helt enkelt hur god mat som helst! haha, den ni ;)

Idag har jag även försökt hitta på kläder till Halloween? Det enklaste skulle väl vara att ta ett lakan med tvåhål för ögonen, men då skulle jag nog skämmas..          booring .........
Nej, kusin sa att han skulle klä ut sig till E-T, och det tyckte jag var en väldigt bra idé för jag tycker han är jätteläskig och jag vet att även han gör det, det gjorde han iaf när vi kollade på den för tio år sedan! Men det finns ju nackdelar med att klä ut sig till E-T, tex. Om han skulle smeta in sig med bajs (som jag personligen tycker skulle vara bästa sätter att få den bruna till synes kladdiga hy E-T har!) så finns det många människor som inte skulle kunna vistas i hans närhet, han skulle klädda bajs överallt, det skulle lukta illa och han skulle även sj nog spy. Sen kan han ju såklart halka också om han skulle leva sig in i E-T rollen så mycket så att han smetade bajs även under fötterna, ja, jag skulle kunna hitta på fler nackdelar men jag tror ni fattar.
Jag har iaf kommit på vad jag ska vara! :) Mer än så säger ja inte ;) nääjs.
 Nu ska jag krypa ner bredvid Mr. snarkare.
Godnatt! Imorgon kommer nya hyss med sofia i järbo. tjooooooho

Fiijah             v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0