muffinsmuffinsmuffins



Har precis beställt en klänning från internet nu :) Hoppas att den passar, alltid lika nervöst att handla från internet, hade varit mkr enklare om man hade varit lite mindre, haha. Men jag tycktre den var så sygg så jag chansade och nu kommer jag vara superivrig på att få hem den ! (a) hoppashoppas, håll tummarna med mig!
Ska nog ut och gå med malin snart, magontet brukar släppa då, så skönt ! :) Tar nog med min lillkameran också för det är alltid roligt att fota! :D japp men nu ska jag kila och försöka smaka om dagens muffins blidde goda! :)
Ikväll blir det jäderfors och bjuda på mina muffins , haha.
Har bokat biljetter till studentkryssningen idag också :D är fortfarande lite skeptisk till det menmen, det ska väl gå.. i guess :) nu ska jag kila iväg :) hejjs.

Fiijah      v

Kommentarer
Postat av: frida

Åh! Vilken klänning då? (LÄNK?) ;) det blir nog bra ska du se, du är ju lång! Mycket svårare för oss kortisar att beställa på nätet. <3

2009-10-06 @ 19:51:32
URL: http://fridasklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0