Myday



Hallå, idag har det varit en seg dag, har inte gjort mkt alls..
Började inte skolan förens klockan halv fyra, haha ja onödigt!! Var där i kanske 20 min och hade lektion i 10, men jag och Anna satt kvar och pratade lite, eller pratade, det blev mest en massa skratt pågrund av missförstådda ord, hahahahah! ;) skojs!
Sen kom pappa och "Ådi" och hämtade mej och när jag kom hem gjorde pappa någon mat som han sett Tina gjort igår på Tinas kockalong, hahahah! asäckliga potatisgrejer, menmen, bara att se glad ut och säga "mmmmmmmmm" utan att se allt för äcklad ut ;) haha nejmen det gick att äta iaf, ;)
Sen åkte vi till Adam och Victor och pratade lite så blev det strömavbrott! Älskar strömavbrott, så mysigt :D
Men så hade mamma åkt iväg och glömt ett ljus hemma så vi fick åka hem :p och sen dess har jag pluggat i total panik tills kära fina malin räddade mig och sa att provet var flyttat!!! Jag blev så glad! eller rättare sagt ÖVERLYCKLIG!! :D puss pådet! Nu ska jag göra nudlar och kolla på tv med pappa och bror och vänta tills älsk kommer :D mysans! Seyaa.

Fiijah        v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0