nu drar jag!



Åhh, jag vill ha min klänning nu! hoppas jag inte blir besviken, men då kan jag spika fast den på väggen för den är så snygg (; den är tight och väldigt avslöjande då, drför är jag rädd!!!!!! menmen, som sagt den kanske får pryda min vägg eller så säljer jag den till någon som helt enkelt kan använda den, hihi. Frida ville veta vad det var för någon men det tänker jag inte sääga! ni får se när den kommer :D då kan ni hålla tummarna med mej för om den är ful på mej så får ni inte se den! hahahahahah (x Nu ska jag packa väskan för att sen gå mot bussen (måste packa länge då för bussen gå om mer än en timme, ehm..) Lägger in en bild som jag tog nyss för att det ska se liite roligare ut haha. hejs!:D


Även denna för lite färg, längtar tills på torsdag då får jag redigera mina bilder :D nais! Godnatt

Fiijah         v


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så duktig på att fota!!:D

2009-10-07 @ 10:54:32
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0