pepparkaka!



hejhå! (Ignorera rubriken, jag bara tänkte på en pepparkaka när jag skrev den:) Sitter och kollar på datorn medans resten av familjen kollar på äntligen hemma! Hur tråkigt som helst.. hah
Ska snart åka till jäderfors och mysa med älsk, han åker inatt tväg neråt i landet för att hämta några truckar till skolan så jag får sova utan honom imon, fick lite panik idag när jag kom på det.. Dumt tycker ni kanske men skit samma. Som tur har får jag sova hos min älskade vän myllan! Kommer nog ha hur kul som helst så jag klarar mig iaf :D Hon kommer nog ta hand om mig, hihi ;D Sen har jag bestämt att älsk och jag ska på bio och ut och käka på fredag! sköönt, men så frågade anna om jag ville vara spöke med henne på barnkalas och då blev jag faktiskt jätteledsen för att jag inte kunde! FATTA KUL! hihi, jag skulle vara jättebra spöke ju (a) synd det,men jag kan skrämma anna sen ! haha :D
Har även bokat biobiljetter till twiligt+New moon natt i gävle den 19, juste dagen innan ni andra kommer få se den på premiären! DEEENI! coolt.

Men nu ska jag ta en kopp choklad med mjölk,  eller mjölk med choklad jag vet inte riktigt hur det blir idag, haha mer choklad än mjölk iaf i guess (a) haha. Hade!

Fiijah       v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0